Η Gotion ξεκινά τον σχεδιασμό γραμμής παραγωγής 2 GWh για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης
Η Gotion High-Tech ανακοίνωσε ότι η αυτοαναπτυγμένη, πλήρως στερεάς κατάστασης «Jinshi Battery» έχει εισέλθει στη φάση παραγωγής πιλοτικής κλίμακας. Η εταιρεία ξεκίνησε επίσης τις εργασίες σχεδιασμού για μια γραμμή μαζικής παραγωγής 2 GWh, σηματοδοτώντας ένα βασικό βήμα προς την μεγάλης κλίμακας βιομηχανοποίηση της τεχνολογίας μπαταριών στερεάς κατάστασης στην Κίνα. Η μπαταρία Jinshi, που αναπτύχθηκε σε…
Η Gotion High-Tech ανακοίνωσε ότι η αυτοαναπτυγμένη, πλήρως στερεάς κατάστασης «Jinshi Battery» έχει εισέλθει στη φάση παραγωγής πιλοτικής κλίμακας. Η εταιρεία ξεκίνησε επίσης τις εργασίες σχεδιασμού για μια γραμμή μαζικής παραγωγής 2 GWh, σηματοδοτώντας ένα βασικό βήμα προς την μεγάλης κλίμακας βιομηχανοποίηση της τεχνολογίας μπαταριών στερεάς κατάστασης στην Κίνα.
Η μπαταρία Jinshi, που αναπτύχθηκε σε διάστημα οκτώ ετών, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Μάιο του 2024. Χρησιμοποιεί στερεό ηλεκτρολύτη με βάση το σουλφίδιο και διαθέτει αρκετές καινοτομίες σε υλικά, όπως μικρονισμένους ηλεκτρολύτες, εξαιρετικά λεπτές επικαλυμμένες μονοκρυσταλλικές καθόδους και τρισδιάστατες μεσοπορώδεις ανόδους πυριτίου. Το στοιχείο φτάνει σε ενεργειακή πυκνότητα 350 Wh/kg, περίπου 40% υψηλότερη από τις συμβατικές τριαδικές μπαταρίες λιθίου.
Η απόδοση της μπαταρίας Jinshi υποστηρίζει περισσότερους από 3.000 κύκλους φόρτισης και προβλεπόμενη διάρκεια ζωής ενός εκατομμυρίου χιλιομέτρων. Το σύστημα συσσωρευτών επιτυγχάνει ενεργειακή πυκνότητα 280 Wh/kg, επιτρέποντας μια εκτιμώμενη αυτονομία οδήγησης 1.000 χλμ. ανά φόρτιση με σταθερή απόδοση από -20°C έως 85°C. Τα πρωτότυπα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με τα κυψέλες έχουν ήδη ολοκληρώσει πάνω από 50.000 χλμ. δοκιμών στο δρόμο. Η εταιρεία στοχεύει σε ενσωμάτωση οχημάτων μικρής κλίμακας έως το 2027 και σε ευρύτερη μαζική παραγωγή έως το 2030.
